Το Yubl που «κερδίζει» Skype, Pinterest και LinkedIn


Πρόκειται για μια νέα εφαρμογή κοινωνικού δικτύου που χρησιμοποιεί κουμπιά για να ενθαρρύνει τους χρήστες να αλληλεπιδρούν με νέους τρόπους μέσω των smartphones τους.


Το Yubl κέρδισε την 4η θέση στο App Store του Ηνωμένου Βασιλείου στην κατάταξη των δωρεάν εφαρμογών κοινωνικής δικτύωσης, μόλις 10 εβδομάδες μετά το λανσάρισμά του. Η εφαρμογή, η οποία ξεκίνησε στις 25 Φεβρουαρίου, αυτή τη στιγμή βρίσκεται 4η πίσω από το WhatsApp, το Facebook και το Facebook Messenger και μπροστά από το Skype, το Pinterest, το LinkedIn και το Periscope και αναμένεται να επεκταθεί σταδιακά και σε άλλες χώρες.

Το Yubl, όπως αναφέρει η Mirror, έχει ως στόχο να δώσει στους χρήστες των κοινωνικών δικτύων ακόμη έναν τρόπο για να αλληλεπιδρούν μεταξύ τους με τη βοήθεια των smartphones τους, καθώς μπορούν να δημιουργήσουν κινούμενες και διαδραστικές δημοσιεύσεις, συνδυάζοντας κείμενο, αυτοκόλλητα, βίντεο, φωτογραφίες και στη συνέχεια να μοιράζονται αυτές τις δημοσιεύσεις τους με ομάδες φίλων. Όταν κάτι κοινοποιηθεί σε μια ομάδα, τα μέλη της μπορούν να αλληλεπιδράσουν με αυτό και όλες οι αλληλεπιδράσεις συγχρονίζονται με τη συσκευή του καθενός. Υπάρχουν επιπλέον πλήκτρα «ψηφοφορίας», ενώ μπορεί κανείς να μοιράζεται την τοποθεσία του πατώντας ένα ανάλογο πλήκτρο.


Ο καθένας επίσης μπορεί να μοιράζεται με κάποιον άλλον ένα url, ενώ στο chat μπορεί να κοινοποιεί με ένα πλήκτρο ένα σημείο συνάντησης για όσους συμμετέχουν. Οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν επίσης αν θα μοιράζονται τις δημοσιεύσεις τους δημόσια ή σε κλειστές ομάδες. Μπορούν να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή για να ακολουθήσουν γνωστές εταιρείες, μέσα ενημέρωσης και διασημότητες.


Ο πρόεδρος και ιδρυτής του Yubl αναφέρει ότι σκοπός τους είναι να προωθηθεί μια νέα, διασκεδαστική και συναρπαστική πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης και ανταλλαγής μηνυμάτων που θα αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούν οι άνθρωποι με τον υπόλοιπο κόσμο.

Το Yubl, για όσους μπορούν να το «κατεβάσουν», είναι δωρεάν στο App Store και στο Google Play και υπόσχεται να είναι πάντα δωρεάν. Δεν θα έχει ενοχλητικές διαφημίσεις τώρα ή στο μέλλον, σύμφωνα με την εταιρεία.

0 σχόλια: