Facebook: Αλλαγές στον αλγόριθμο για την καταπολέμηση των clickbait τίτλων

Facebook: Αλλαγές στον αλγόριθμο για την καταπολέμηση των clickbait τίτλων
Σε συνέχεια της σχετικής ανακοίνωσής της από τον περασμένο Απρίλιο, η Facebook εξηγεί τον τρόπο εξοστρακισμού των παραπλανητικών δημοσιεύσεων (clickbait) από το News Feed των χρηστών του κοινωνικού δικτύου

Τότε είχαμε μάθει για τον νέο αλγόριθμο που θα εξετάζει αν ο χρήστης έχει πέσει θύμα παραπλανητικού τίτλου με βάση τον χρόνο που ξοδεύει στη σελίδα που επισκέπτεται αφότου έχει πατήσει το click. Τώρα η Facebook πηγαίνει ένα βήμα πιο πέρα και πλέον ο αλγόριθμος θα σαρώνει το News Feed για να βρίσκει τους παραπλανητικούς τίτλους είτε για να τους αποσύρει είτε για να τους εμφανίζει πολύ χαμηλά στη ροή του χρήστη

Για παράδειγμα, θα κρίνονται ως clickbait τίτλοι τύπου “Δείτε το πριν το κατεβάσουν”, “Δεν θα πιστέψεις τι έπαθε όταν τον τσίμπησε κουνούπι”, “Η απίστευτη αντίδραση του Obama όταν είδε τον spiderman” κλπ.

Ο νέος αλγόριθμος έχει τεθεί ήδη σε λειτουργία, αλλά θα χρειαστεί να περάσουν μερικές εβδομάδες μέχρι να δούμε ουσιαστικές αλλαγές στο News Feed μας


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια