Ένα post στο Facebook με 8.000 shares έσωσε οικονομικά ένα εστιατόριο


Αυτή είναι μία ιστορία που συνδυάζει καλοσύνη και social media. Πριν από μία εβδομάδα ένας 31χρονος Καναδός, ο Colin Ross έψαχνε ένα μέρος για να φάει κάτι, εκεί στην πόλη Lethbridge στην περιοχή της Alberta. Επέλεξε να ανοίξει την πόρτα του "fish and chips" εστιατορίου, ονόματι Whitbie's. Δύο πράγματα τον ξάφνιασαν.





Το πόσο εξαιρετικό ήταν το μενού και πόσο άδειο ήταν το μαγαζί. Δεν υπήρχε ψυχή μέσα, παρά μόνο ο 69χρονος ιδιοκτήτης, John McMillan, ένας Σκωτσέζος που είχε μεταναστεύσει στον Καναδά πριν από πολλά χρόνια με στόχο να μάθει στους ντόπιους να τρώνε καλό, σπιτικό "fish and chips". Δυστυχώς τους τελευταίους μήνες η δουλειά πήγαινε κατά διαόλου. Ο Ross που δουλεύει στο χώρο του marketing, αποφάσισε πως αυτό το μενού έπρεπε οπωσδήποτε να το μάθει κι άλλος κόσμος.


Έκανε κάποιες προσπάθειες να μιλήσει στον McMillan για τρόπους προώθησης του μαγαζιού, ωστόσο εκείνος δεν έδωσε και πολύ σημασία. Ο Ross επέμεινε και τελικά ανέβασε ένα post στο Facebook όπου κάλεσε φίλους και γνωστούς να περάσουν από το εστιατόριο και να δοκιμάσουν το μενού γιατί ήταν αμαρτία ένα τέτοιο μέρος να μην μπορεί να συντηρήσει ούτε καν τον ιδιοκτήτη του.
Αποτέλεσμα;

Από τους μηδέν πελάτες το Whitbie's βρέθηκε μέσα σε μία εβδομάδα να έχει 500 πελάτες την ημέρα, με ουρές να σχηματίζονται έξω από την πόρτα του. Το post είχε πάνω από 8.000 shares με τον κόσμο να γεμίζει τα τραπέζια και το εστιατόριο να ξεμένει από υλικά! Φυσικά ο McMillan ευχαρίστησε την καλή καρδιά του Ross που θέλησε να τον βοηθήσει, αν και θα έπρεπε να πει και ένα ευχαριστώ στη δύναμη των social media που έχουν κατά καιρούς ακούσει πολλά, ωστόσο είναι φορές που μπορούν να "φτιάξουν" καταστάσεις και να βοηθήσουν ανθρώπους που πραγματικά το αξίζουν.

0 σχόλια: