Αυτά τα μικρά θηρία θα επιτρέπουν στους πεζοναύτες των ΗΠΑ να κινούνται εκεί όπου η ταχύτητα και η ευελιξία είναι πιο σημαντικές από τη θωράκιση

O γίγαντας των powersports, η Polaris, ανακοίνωσε ότι το Σώμα Πεζοναυτών των ΗΠΑ παρήγγειλε 144 ντίζελ μπάγκι MRZR-D4 για κάθε ενεργό σύνταγμά του



Το MRZR-D4, που παρουσιάστηκε τον περασμένο Μάιο, είναι μια στρατιωτικά βαμμένη, βαρέως τύπου έκδοση του δημοφιλούς off-road μπάγκι, η οποία κινείται από έναν 3κύλινδρο τετράχρονο τουρμποντίζελ 993 κυβικών, με εκκεντροφόρο επικεφαλής.

Είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε τέτοιο όχημα να κινείται με πετρέλαιο και φαίνεται ότι είναι και η πρώτη φορά που ο αμερικανικός στρατός θα στείλει κάποια από αυτά στο μέτωπο.

Όπως και η βενζινοκίνητη έκδοση, έτσι και το ντίζελ RZR έχει κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης CVT που στέλνει την κίνηση στους πίσω ή και στους 4 τροχούς κατ’ επιλογή.

Μπορεί να μεταφέρει 680 kg συνολικό φορτίο από τα οποία τα 225 kg στο ειδικό κιβώτιο φόρτωσης. Το ίδιο το μπάγκι ζυγίζει 950 kg





Έχοντας μεταξόνιο μόνο 2,72 m και πάνω από 30 cm διαδρομή αναρτήσεων, το MRZR μπορεί να ξεπεράσει τα περισσότερα εμπόδια εύκολα και γρήγορα. Αλλά και όταν κάπου σταματήσει, οι 4 πεζοναύτες με τη βοήθεια του ηλεκτρικού «εργάτη» θα μπορούν να το ξεκολλήσουν χωρίς πρόβλημα και να το περάσουν από οπουδήποτε.

Το MRZR-D4 χωράει μέσα στο αεροσκάφος MV-22 Osprey δύο στροφείων, κάθετης απογείωσης, καθώς και στο ελικόπτερο CH-53 Stallion, για εύκολη αερομεταφορά οπουδήποτε στον κόσμο επιλέξει ο κ. Trump

O Στρατός των ΗΠΑ επίσης αξιολογεί αυτά τα οχήματα και η Polaris αναφέρει ότι πάνω από 20 συμμαχικές χώρες ήδη τα χρησιμοποιούν. Καθώς κοστίζουν το ένα δέκατο από όσο ένα SUV/φορτηγό σαν το Oshkosh JLTV (που θα αντικαταστήσει το Hummer), είναι αναμενόμενο να δούμε τη χρήση τους να εξαπλώνεται, όχι μόνο σε στρατιωτικές, αλλά και σε ανθρωπιστικές αποστολές ή αποστολές διάσωσης.

Το αν ο κινητήρας ντίζελ θα χρησιμοποιηθεί και στα «πολιτικά» μοντέλα, θα εξαρτηθεί από το πόσο δημοφιλής θα είναι ο πετρελαιοκινητήρας στην Αμερική μετά το πολύκροτο “Dieselgate”, αλλά και από το αν οι καταναλωτές θα είναι διατεθειμένοι να θυσιάσουν τις επιδόσεις της βενζινοκίνητης έκδοσης για χάρη της οικονομίας καυσίμου και της μεγαλύτερης αυτονομίας.



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια