Βλάσης Κασαπάκης - Ο "3D προγραμματιστής" του Πανεπιστημίου Αιγαίου μας ξεναγεί στον κόσμο των action-adventure παιχνιδιών!


Με αφορμή την κυκλοφορία του πρώτου μέρους της action-adventure τριλογίας "Five Minutes", ο Βλάσης Κασαπάκης μίλησε στο TheTech.gr για το πως ξεκίνησε η ενασχόλησή του με τα παιχνίδια και πως εμπνεύστηκε την κατασκευή του "Five Minutes: To Escape" (5 λεπτά για να αποδράσεις)



Ας δούμε ποιος είναι ο Βλάσιος Κασαπάκης και με τι ασχολείται:

Διδάσκων σε μαθήματα σχετικά με τον κινητό και διάχυτο υπολογισμό, την ανάπτυξη Android
εφαρμογών και τα 3D Graphics στο  προπτυχιακό (www.ct.aegean.gr) και μεταπτυχιακό (http://ci.aegean.gr/) πρόγραμμα σπουδών  του τμήματος της Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας του Πανεπιστημίου Αιγαίου με έδρα τη Μυτιλήνη.
Εργάζεται σε μια σειρά από ερευνητικά προγράμματα, και είναι ένας από τους συγγραφείς του βιβλίου "Κινητές Τεχνολογίες"με θέμα την ανάπτυξη κινητών εφαρμογών

Έχει διεξάγει έρευνα στα πεδία των κινητών και διάχυτων παιχνιδιών και συστημάτων και είναι συγγραφέας 11 επιστημονικών δημοσιεύσεων στα παραπάνω θέματα σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά, κεφάλαια βιβλίων και πρακτικά διεθνών επιστημονικών συνεδρίων.
Έχει διατελέσει διδάσκων (Π.Δ. 407/80) σε μάθημα της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών Αθηνών με τίτλο "Προηγμένα Θέματα Εικονικής Πραγματικότητας" (2010-2011) ενώ έχει δώσει πλήθος διαλέξεων και σεμιναρίων με θέμα τα διάχυτα παιχνίδια και το σχεδιασμό παιχνιδιών.

Έχει διατελέσει μέλος της επιστημονικής επιτροπής προγράμματος του διεθνούς συνεδρίου ICIW’2014. Έχει συνεργαστεί με το Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων (ΙΤΥΕ) ως εξωτερικός συνεργάτης στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού ερευνητικού προγράμματος eCOMPASS (‘eCO–friendly urban Multi–modal route PlAnning Services for mobile uSers’)

Η ενασχόληση με τα παιχνίδια:

«Από μικρή ηλικία και λίγο μετά την απόκτηση της πρώτης κονσόλας (SNES) άρχισα να αγαπώ τα παιχνίδια και είχα την περιέργεια να γνωρίσω τον τρόπο με τον οποίο αυτά κατασκευάζονται. Άρχισα να ασχολούμαι αρχικά με τα 3D Graphics και λίγο αργότερα με τον προγραμματισμό. Έτσι έφτασα να ασχολούμαι με τα παιχνίδια και σε ακαδημαϊκό επίπεδο αναπτύσσοντας ένα παιχνίδι ρόλων με στοιχεία διάχυτου υπολογισμού και επίγνωσης πλαισίου για τις ανάγκες του διδακτορικού μου (http://www.barbarossarpg.com/). Μετά από το τελευταίο στον ελεύθερο χρόνο μου ασχολούμαι αρκετά με την ανάπτυξη παιχνιδιών γενικότερα»


Πως προέκυψε το Five Minutes: To Escape;

«Όλη η τριλογία Five Minutes προέκυψε από μια ιδέα που είχα για την ανάπτυξη ενός άλλου παιχνιδιού σε πιο ερευνητικό επίπεδο. Αρχίζοντας να γράφω όμως το σενάριο κατάλαβα ότι χωρίζεται ωραία σε τρία μέρη και έτσι προέκυψε το πρώτο από αυτά. Σε δεύτερο επίπεδο πάντα ήθελα να φτιάξω ένα παιχνίδι που συγκεντρώνει αρκετές από τις τεχνικές που κατά καιρούς διδάσκω σε σχετικά μαθήματα, με σκοπό  να είναι εύκολα παρουσιάσιμες στους συναδέλφους που παρακολουθούν τα παρακολουθούν. Έτσι συνδύασα τα 2 παραπάνω και προέκυψε το πρώτο μέρος της τριλογίας Five Minutes. Τελειώνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω και το φίλο και συνεργάτη Αντώνη Πανώρη ιδιοκτήτη της WC-Games (wc-games.com)  για την υποστήριξη του σε όλη τη διαδικασία»

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια