H νέα και πιο σκληροτράχηλη έκδοση της G-Class που θα αποτελέσει μέρος της νέας γενιάς του εμβληματικού μοντέλου αναμένεται μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του 2018
Όπως είναι γνωστό η νέα γενιά της G-Class αναμένεται να παρουσιαστεί στην προσεχή έκθεση της Φρανκφούρτης το φθινόπωρο του 2017 και έχει ήδη δώσει το στίγμα της από τα πεδία δοκιμών.
Παράλληλα ωστόσο με το γνωστό επιβλητικό παράστημα της γνωστής G-Class την εμφάνισή της στα πεδία δοκιμών έχει κάνει και μια νέα, μεγαλύτερη εκδοχή του κλασικού γερμανικού SUV.
Αρχικά υποτέθηκε ότι απλά πρόκειται για μία εκδοχή με μεγαλύτερο μεταξόνιο, ωστόσο οι νέες εικόνες που βλέπουν το φως της δημοσιότητας συντείνουν σε ένα άλλο σενάριο που θέλει την G-Class να προσθέτει στις επιλογές της μια νέα έκδοση με χαρακτηριστικά διπλοκάμπινου pick up και ακόμα πιο σκληροτράχηλα χαρακτηριστικά από τις «απλές» εκδόσεις.
Για την ακρίβεια, σύμφωνα με πληροφορίες η νέα αυτή έκδοση θα διαθέτει την ίδια περίπλοκη γεωμετρία αξόνων της G 500 4X4², της τελευταίας έκδοσης της τρέχουσας γενιάς της G-Class με τις ειδικά εξελιγμένες πλήμνες όπου το άκρο του άξονα βρίσκεται ψηλότερα από το κέντρο του τροχού αυξάνοντας την απόσταση από το έδαφος στην περίπτωση της G 500 4X4² σε 45,0 εκατοστά.
Όπως και να έχει με την νέα πολυχρηστική έκδοση που θα προστεθεί στην γκάμα της νέας γενιάς G-Class και σε ό,τι αφορά το σύνολο της γκάμας, δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι η νέα γενιά του εμβληματικού μοντέλου θα έχει ως αφετηρία μια νέα αρχιτεκτονική η οποία μεταξύ άλλων αναμένεται να περιορίσει το βάρος της έως και κατά 200 κιλά.
Η μείωση του βάρους θα μπορούσε να θεωρηθεί ακόμα περισσότερο εντυπωσιακή με δεδομένο και ότι σύμφωνα με τα μέχρι σήμερα γνωστά στοιχεία ο σχεδιασμός της G-Class θα διατηρήσει μεν την χαρακτηριστική τετραγωνισμένη αισθητική της αυξάνοντας δε τις διαστάσεις της τόσο σε μήκος όσο και σε πλάτος
Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά σύνολα, ξεκινώντας από τις AMG εκδόσεις, η G 63 αναμένεται να αποχωριστεί τον V8 των 5,5 λίτρων προς όφελος του V8 των 4,0 λίτρων που εξοπλίζει πλήθος μοντέλων των Γερμανών με την υπογραφή του Affalterbach. H κορυφαία G 65 αναμένεται να συνεχίζεται με τον κινητήρα V12 σε μια βελτιωμένη εκδοχή ωστόσο, το μεγαλύτερο ενδιαφέρον της γκάμας του εμβληματικού SUV θα έχει ένας νέος εξακύλινδρος σε ευθεία διάταξη κινητήρας diesel με την κωδική ονομασία OM 656 ο οποίος θα δώσει το στίγμα του, νωρίτερα μέσα στη χρονιά εφοδιάζοντας την ανανεωμένη εκδοχή της S-Class αποδίδοντας περισσότερους από 315 ίππους. (από: auto.in.gr)
Όπως είναι γνωστό η νέα γενιά της G-Class αναμένεται να παρουσιαστεί στην προσεχή έκθεση της Φρανκφούρτης το φθινόπωρο του 2017 και έχει ήδη δώσει το στίγμα της από τα πεδία δοκιμών.
Παράλληλα ωστόσο με το γνωστό επιβλητικό παράστημα της γνωστής G-Class την εμφάνισή της στα πεδία δοκιμών έχει κάνει και μια νέα, μεγαλύτερη εκδοχή του κλασικού γερμανικού SUV.
Αρχικά υποτέθηκε ότι απλά πρόκειται για μία εκδοχή με μεγαλύτερο μεταξόνιο, ωστόσο οι νέες εικόνες που βλέπουν το φως της δημοσιότητας συντείνουν σε ένα άλλο σενάριο που θέλει την G-Class να προσθέτει στις επιλογές της μια νέα έκδοση με χαρακτηριστικά διπλοκάμπινου pick up και ακόμα πιο σκληροτράχηλα χαρακτηριστικά από τις «απλές» εκδόσεις.
Για την ακρίβεια, σύμφωνα με πληροφορίες η νέα αυτή έκδοση θα διαθέτει την ίδια περίπλοκη γεωμετρία αξόνων της G 500 4X4², της τελευταίας έκδοσης της τρέχουσας γενιάς της G-Class με τις ειδικά εξελιγμένες πλήμνες όπου το άκρο του άξονα βρίσκεται ψηλότερα από το κέντρο του τροχού αυξάνοντας την απόσταση από το έδαφος στην περίπτωση της G 500 4X4² σε 45,0 εκατοστά.
Όπως και να έχει με την νέα πολυχρηστική έκδοση που θα προστεθεί στην γκάμα της νέας γενιάς G-Class και σε ό,τι αφορά το σύνολο της γκάμας, δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι η νέα γενιά του εμβληματικού μοντέλου θα έχει ως αφετηρία μια νέα αρχιτεκτονική η οποία μεταξύ άλλων αναμένεται να περιορίσει το βάρος της έως και κατά 200 κιλά.
Η μείωση του βάρους θα μπορούσε να θεωρηθεί ακόμα περισσότερο εντυπωσιακή με δεδομένο και ότι σύμφωνα με τα μέχρι σήμερα γνωστά στοιχεία ο σχεδιασμός της G-Class θα διατηρήσει μεν την χαρακτηριστική τετραγωνισμένη αισθητική της αυξάνοντας δε τις διαστάσεις της τόσο σε μήκος όσο και σε πλάτος
Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά σύνολα, ξεκινώντας από τις AMG εκδόσεις, η G 63 αναμένεται να αποχωριστεί τον V8 των 5,5 λίτρων προς όφελος του V8 των 4,0 λίτρων που εξοπλίζει πλήθος μοντέλων των Γερμανών με την υπογραφή του Affalterbach. H κορυφαία G 65 αναμένεται να συνεχίζεται με τον κινητήρα V12 σε μια βελτιωμένη εκδοχή ωστόσο, το μεγαλύτερο ενδιαφέρον της γκάμας του εμβληματικού SUV θα έχει ένας νέος εξακύλινδρος σε ευθεία διάταξη κινητήρας diesel με την κωδική ονομασία OM 656 ο οποίος θα δώσει το στίγμα του, νωρίτερα μέσα στη χρονιά εφοδιάζοντας την ανανεωμένη εκδοχή της S-Class αποδίδοντας περισσότερους από 315 ίππους. (από: auto.in.gr)
0 Σχόλια