Η ιστορία πίσω από την εταιρεία που χαρακτηρίστηκε το πλέον επιτυχημένο ελληνικό startup στην ελληνική αγορά. Πως η ιδέα για ταξί από το κινητό έφερε χρηματοδότηση 7,5 εκατ. ευρώ για να βρεθεί σήμερα να εξαγοραστεί από τον κολοσσό Daimler
Χαρακτηρίστηκε η πιο επιτυχημένο start up για τα ελληνικά δεδομένα. H ελληνική εφαρμογή της ιδέας να καλούμε ταξί από το κινητό μας τηλέφωνο από τον ιδρυτή της εταιρείας Νίκο Δρανδάκη, γρήγορα εξελίχθηκε σε success story, σε μια περίοδο που η οικονομική κρίση είχε αρχίσει να αφήνει τα σημάδια της στην επιχειρηματικότητα.
Σήμερα, έξι χρόνια μετά το λανσάρισμα της εφαρμογής Taxibeat στην αγορά, η εταιρεία "φλερτάρει” με το γερμανικό κολοσσό Daimler που εμπορεύεται το σήμα της Mercedes Benz παγκοσμίως. Σύμφωνα με πληροφορίες, η Daimler, μέσω της θυγατρικής εταιρείας My Taxi, προχώρησε στην εξαγορά του Taxibeat με περισσότερα από 40 εκατομμύρια ευρώ, ενώ οι επίσημες ανακοινώσεις αναμένονται εντός των προσεχών ημερών
Όλα ξεκίνησαν το καλοκαίρι του 2010, όταν ο Νίκος Δρανδάκης, σύμβουλος επιχειρήσεων σε θέματα τεχνολογίας και νέων μέσων, βρέθηκε σε μια απομακρυσμένη περιοχή της Κηφισιάς και προσπαθούσε να βρει ταξί. Η "διαδρομή" του Taxibeat ξεκινά επισήμως το Μάρτιο του 2011 και ξεπερνώντας γρήγορα τα πρώτα λειτουργίας της εφαρμογής, καταφέρνει να γίνει γρήγορα γνωστό και να κερδίζει χρήστες και συνεργαζόμενους οδηγούς
Η επιχείρηση χρηματοδοτήθηκε αρχικά από το Openfund με ποσό που έφτανε μόλις τις 40 χιλ. ευρώ, ενώ επτά μήνες αργότερα ολοκλήρωσε ένα Angel Round 250 χιλ. ευρώ. Το Δεκέμβριο του 2013 εξασφάλισε νέα χρηματοδότηση ύψους 2,9 εκατ. ευρώ από το επενδυτικό κεφάλαιο Hummingbird Ventures, με έδρα το Λονδίνο. Το 2014 ο κύκλος εργασιών που πραγματοποιείτο μέσω της εφαρμογής Taxibeat ξεπερνούσε τα 29,3 εκατ. ευρώ ετησίως, ενώ ο ρυθμός ανάπτυξης της υπηρεσίας άγγιζε σε μηνιαία βάση το 18%.Το Νοέμβριο της ίδιας χρονιάς λανσάρει το Boxi, μια υπηρεσία για αποστολές αντικειμένων εντός της Αθήνας, διαθέσιμη μέσα από τη δωρεάν εφαρμογή του Taxibeat, για τις οποίες εντούτοις δεν επιστρατεύτηκαν μόνο τα ταξί του στόλου, αλλά και δίκυκλα οχήματα.
Κατάφερε να διατηρήσει σταθερά ποσοστά ανάπτυξης, πετυχαίνοντας μέχρι σήμερα συνολική χρηματοδότηση 7.5 εκατ. ευρώ και έχοντας περάσει σε κερδοφόρα αποτελέσματα. Σύμφωνα με τον ιδρυτή της Νίκο Δρανδάκη, η εταιρεία "τρέχει" με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης που αγγίζει το 180%, καταγράφοντας πολλαπλάσιο αριθμό διαδρομών χρόνο με το χρόνο. Οι εγγεγραμμένοι χρήστες υπολογίζονται σε περισσότερους από 800 χιλ. και η εταιρεία αριθμεί περίπου 100 άτομα προσωπικό
(Από: Βασιλική Κουρλιμπίνη - capital.gr)
0 Σχόλια